IBN
Închide
Valorificarea patrimoniului etnoculturalEconomie .
Exercițiu de imagologie – Chișinăul din oferta turistică și de pe harta mentală a localnicilor
Axenti Maria
Institutul Patrimoniului Cultural
Valorificarea patrimoniului etnocultural al Republicii Moldova în cercetare şi educaţie
Ediţia 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-84-074-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reţeaua companiei Bunge în Basarabia (1930–1939)
Constantin Cristian
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
Valorificarea patrimoniului etnocultural al Republicii Moldova în cercetare şi educaţie
Ediţia 3. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-84-074-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Căutările specificului tradițional în arhitectura complexurilor vitivinicole
Trifan Aurelia
Institutul Patrimoniului Cultural
Valorificarea patrimoniului etnocultural în educaţia tinerei generaţii și a societăţii civile
Editia 4. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-84-105-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valorificarea potențialului turistic al Rezervației natural-științifice „Codrii” din raionul Strășeni
Culeanu Liliana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Valorificarea patrimoniului etnocultural în cercetare şi educaţie
Editia 6. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3513-9-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Potențialul patrimoniului cultural al orașului Londra și valorificarea lui turistică
Prodan Mihaela
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Valorificarea patrimoniului etnocultural în cercetare şi educaţie
Editia 6. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3513-9-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5